Monday, May 20, 2019

මොකද්ද මේ  ආගන්තුක සත්කාර  හා සoචාරක කලමනාකරණය ?

     ආගන්තුක සත්කාර  හා සන්චාරක කලමනාකරනය කොටස් දෙකකට බෙදා  අර්ථ දැකවිය හැක .එනම්
·       ආගන්තුක සත්කාරක හා
·       සoචාරක කලමනාකරණය ලෙසයි
ආගන්තුක සත්කාරක යනු තමාගේ ස්ථානයට පැමිනෙන පිටස්තර පුද්ගලයෙකුට  හො පුත්ගලයන් කීපදෙනෙකුට තමාට හැකි උපරිමයෙන්  සන්ග්‍රහ කීරිමයි .
  උදා :- හෝලයකදී එය මනාව දැක  ගත හැක (හෝටලයට ඇතුලු  වී  මේදී  පිලිගැනිම් නිලධාරියා විසින් පිලිගැනීම )
නමුදු  හෝටලයක දැක ගත හැකි සියලුම සේවාවන්  ආගන්තුක සත්කාර  ලෙස සැලකිය හැක. මුලික වශයෙන්  සිදුවන්නේ අපගේ පාරිබෝගිකයාට අවශ්‍යදේ  ඉටුකරදීමයි.
සoචාරක කලමනාකරණය හැදිනවීමට පෙර  සoචාරකයා යනු කවුරැදැයි  හදුනාගත යුතුය . සoචාරකයා යනු එක් ස්ථානයක සිට තවත් ස්ථානයකට ගමන් ගන්නා පුත්ගලයෙකුටය .ඔහු එම ස්ථානයෙ පැය 24 වඩා වැඩි කාලයකුත් වසරකට අඩු කාලයක් රැදි සිටිය යුතුය .
සoචාරක කලමනාකරණයේදී  සිදුකරනු ලබන්නේ සoචාරක කර්මාන්තය තුල පවතින සියල අන්ශ නිසි ආකාරව කලමනාකරණය කිරිමයි.පසුව අපි සoචාරක කර්මාන්තය තුල පවතින  අන්ශ වෙන වෙනම පැහැදිලි කර ගමු 

No comments:

Post a Comment

Hospitality management

We talked about the roadmap for the past and said that if I read the link from the below link, I would be talking about the next one in th...